Mijn droom achterna in Azië. - Reisverslagen van Zwerrie de Zigeunerkoning - WaarBenJij.nu Mijn droom achterna in Azië. - Reisverslagen van Zwerrie de Zigeunerkoning - WaarBenJij.nu

Mijn droom achterna in Azië.

Ik loop al langere tijd rond met het idee iets voor mezelf te beginnen in Azië. En nâh is de tijd om te kijken of ik het plan ook kan uitvoeren.
Ik vertrek daarom dan ook op 10 november naar Vietnam waar ik van Noord naar Zuid willen reizen om daarna Cambodja te gaan ontdekken. Ik probeer dit in zo'n rustig mogelijk tempo te doen en met een open mind zodat, als er zich andere nieuwe kansen voordoen, ik me niet ga blindstaren op het idee wat in mijn hoofd zit.

Na een aantal heftige en drukke weken staan mijn laatste bezittingen netjes ingepakt in het pakhuis van een vriend.
Vaccinaties zijn vakkundig bij me ingespoten, een visum voor 3 maanden Vietnam zit in mijn paspoort en de vlucht is geboekt.
Tijd dus voor wat reisverslagen. :)

Ik wens iedereen en de mensen die dicht bij jullie hart staan het allerbeste voor de toekomst. Het contact wordt wellicht iets anders, maar dat betekent niet dat het minder oprecht wordt. Misschien wat minder regelmatig, maar als het contact er is des te meer intens. Uit het oog is bij mij niet uit het hart.
Veel leesplezier iedereen en tot de volgende keer! X

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2016

Terug waar t allemaal begon

02 Juli 2016

Back in BKK

21 Juni 2016

Reizen, reizen en nog 'ns reizen naar 't beginpunt

16 Juni 2016

Met de nachtbus naar en met de boot op Inle Lake

09 Juni 2016

Pyin Oo Lwin en de geweldige treinrit naar Hsipaw
Zwerrie

We stoppen niet met spelen omdat we oud worden, we worden oud omdat we stoppen met spelen. Heb lief alsof je nooit bent gekwetst, zing alsof niemand je kan horen, dans alsof niemand staat te kijken, werk alsof je het geld niet nodig hebt en leef alsof de hemel op aarde is. Never regret anything, because at one time it was exactly what you wanted. Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good. Music is the answer, to your problems. =just keep on dancing=

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 43827

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 24 September 2016

Mijn droom achterna in Azië.

14 Maart 2013 - 09 April 2013

Thailandddd! Eindelijk. :)

17 December 2018 - 30 November -0001

Mijn droom achterna ~ part 2

Landen bezocht: