Het is tijd, de hoogste tijd... - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Zwerrie Zigeunerkoning - WaarBenJij.nu Het is tijd, de hoogste tijd... - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Zwerrie Zigeunerkoning - WaarBenJij.nu

Het is tijd, de hoogste tijd...

Blijf op de hoogte en volg Zwerrie

09 April 2013 | Nederland, Sliedrecht

Nah, de laatste dag is aangebroken. M'n wekker gaat ruim op tijd en eigenlijk had ik nog wel wat langer willen blijven liggen. Ik sliep zó lekker. 
Ik haal beneden voor de laatste keer 2 van die lekkere ommeletjes en daarna in t winkeltje aan de overkant n flesje M-150. Hierna pak ik m'n rugzak, backpack en m'n pakken. Bij de receptie leg ik m'n pakken op de bank en m'n backpack op de grond. Ik check uit en bedank de mensen. Ik pak m'n backpack en ga naar beneden waar m'n vervoer naar t vliegveld al klaar staat. Ik leg m'n rugzak en backpack achter in de wagen en nét als ik in wil stappen om te vertrekken, komt de bellboy aanlopen. Mét m'n pakken! Die was ik gwn vergeten haha. Wsl omdat ik daar m'n hele reis niet mee heb lopen zeulen. Nadat ik hem n fooi heb gegeven, word ik naar t vliegveld gebracht. 
Om 10 uit ben ik ingecheckt en ga ff naar buiten voor n peukie. Daar word ik gezelschap gehouden door Nattaya die ik net achter me in de rij zag en hoorde. Wat n gezellige kwebbeltante is dat. Na n tijdje gaan we naar binnen en drinken daar n bak koffie. Die houdt echt dr mond niet stil zeg; ik krijg er bijna geen woord tussen haha. Maar t is wel heel gezellig. 
Dan is t tijd aan boord te gaan. Tegen half 2 stijgen we op.  We zitten 9 rijen uit elkaar en jammer genoeg zit t vliegtuig dermate volgeboekt dat we ook niet ff 2 vrije stoelen voor ons vinden. Maar ach, er zit n gast naast me die ook veel leuke verhalen heeft, dus ik kan m'n luistertechnieken weer n beetje oppoetsen. Verder is t n lange zit. Uiteindelijk land ik rond kwart voor 8 NLse tijd op Schiphol. Weer terug in t kouwe kikkerlandje. Overbuurman Cor komt me weer ophalen met n paar biertjes. Hij denkt ook aan alles. :) En zo ben ik weer thuis met heel veel fijne en mooie herinneringen aan n fantastische vakantie! 

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zwerrie

We stoppen niet met spelen omdat we oud worden, we worden oud omdat we stoppen met spelen. Heb lief alsof je nooit bent gekwetst, zing alsof niemand je kan horen, dans alsof niemand staat te kijken, werk alsof je het geld niet nodig hebt en leef alsof de hemel op aarde is. Never regret anything, because at one time it was exactly what you wanted. Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good. Music is the answer, to your problems. =just keep on dancing=

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 1045
Totaal aantal bezoekers 43938

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 24 September 2016

Mijn droom achterna in Azië.

14 Maart 2013 - 09 April 2013

Thailandddd! Eindelijk. :)

17 December 2018 - 30 November -0001

Mijn droom achterna ~ part 2

Landen bezocht: