07/04 nog twee dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Zwerrie Zigeunerkoning - WaarBenJij.nu 07/04 nog twee dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Zwerrie Zigeunerkoning - WaarBenJij.nu

07/04 nog twee dagen

Blijf op de hoogte en volg Zwerrie

07 April 2013 | Thailand, Bangkok

Na zo'n bijna 12 uur geslapen te hebben kom ik rustig m'n bed uit. Ik ga naar beneden om te ontbijten en denk na wat ik vandaag ga doen. Gister heb ik even contact gehad met James en afgesproken dat we vandaag zouden afspreken. Hoe laat en waar weet ik nog niet. Wat ik sws zo als eerste ga doen, is naar de kledingwinkel gaan waar ik ga kijken of m'n pakken al klaar zijn en zo ja, ze ff passen.
Ook ga ik kijken hoe ik morgen naar Ayuthaya wil gaan. 
De grootste tempel van Bangkok heb ik nog niet bezichtigd, maar op dit moment weet ik niet of ik dat nog ga doen. Ti's wel n mooie reden hier nog terug te komen, alhoewel ik die niet echt nodig heb; dat ga ik toch wel doen. Wat ik vind Thailand n fantastisch land. Overal is t wel weer anders, maar 1 ding wat overal hetzelfde is, is de vriendelijkheid van de Thaise bevolking. 
Beneden loop ik naar de desk van 333travel en informeer naar n trip naar Ayuthaya. Die hebben ze wel, maar niet naar m'n smaak. Je wordt heel vroeg opgehaald en verlaat Ayuthaya al om 13 uur om met n cruiseboot terug te varen naar BKK. Das niet helemaal wat ik zoek. Ik kan bij hem ook n treinkaartje bestellen wat ik dan ook doe. Morgen om half 9 gaat de trein, dus zal vanaaf ook weer niet laat worden haha. 
Hierna ga ik naar de kledingwinkel waar ik 3 pakken heb laten maken. Ik word daar met alle egards ontvangen en de pakken en overhemden worden gehaald. Ik pas n overhemd en n pak en t zit als gegoten. Ik merk wel dat ik wat afgevallen ben, want er zit wat ruimte in de broeksband. Maar dat is n luxe probleem haha. Nadat ik t openstaande saldo heb betaald, ga ik weer terug naar t hotel. Ik pak alvast n beetje m'n bagage in. Dan hoef ik dat morgen niet te doen. En dinsdag heb ik daar ook geen tijd voor, want dan word ik om 9 uur opgehaald om naar t vliegveld gebracht te worden. 
Na n tijdje besluit ik weer n stuk te gaan lopen. En dat werd n behoorlijk stuk. Rond half 6 vond ik t wel weer welletjes en nam n tuk-tuk terug naar t hotel. Ik fris me ff op en ga naar Terminal 21, een enorme shopping mall, in de wijk Sukhumvit waar ik met James en Kiki heb afgesproken om 19 uur. 
Kiki herkent me meteen wanneer ik aan kom gelopen. We groeten elkaar hartelijk en lopen naar n eettentje waar ze eerder hebben gegeten. Het eten is lekker (en) goedkoop. Daarna gaan we ergens wat drinken. We lopen n straatje in waar allerlei oude Volkswagen busjes staan die omgebouwd zijn tot barretjes. T dak klapt open en de zijkant omlaag zodat je n echte bar hebt. Beetje neon- en flitsverlichting en n dik soundsysteem erin en klaar! We besluiten ergens rustig te gaan zitten zodat we niet hoeven te schreeuwen om n gesprek te voeren. Het is erg gezellig, maar helaas moeten James en Kiki de laatste metro naar huis halen. Ik loop nog n stuk met ze mee en voordat ik n taxi instap, nemen we hartelijk afscheid. 
Onderweg naar t hotel moet ik de taxichauffeur nog uitleggen hoe we naar t hotel moeten rijden. Mss dat hier nog n mooie carrière voor me in t verschiet ligt. En anders kan ik altijd nog n slijptol in t dak en de zijkant van míjn busje zetten. ;-)

Grtz vanuit BKK en tot gauw. 
X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zwerrie

We stoppen niet met spelen omdat we oud worden, we worden oud omdat we stoppen met spelen. Heb lief alsof je nooit bent gekwetst, zing alsof niemand je kan horen, dans alsof niemand staat te kijken, werk alsof je het geld niet nodig hebt en leef alsof de hemel op aarde is. Never regret anything, because at one time it was exactly what you wanted. Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good. Music is the answer, to your problems. =just keep on dancing=

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 43940

Voorgaande reizen:

11 November 2015 - 24 September 2016

Mijn droom achterna in Azië.

14 Maart 2013 - 09 April 2013

Thailandddd! Eindelijk. :)

17 December 2018 - 30 November -0001

Mijn droom achterna ~ part 2

Landen bezocht: